Maidesign handelsbetingelse
Generelle vilkår
Generel Information
Firmaet bag Maidesign.dk hedder Ehsshield
Firma:
Ehsshield
Enkeltmandsvirksomhed
CVR nr. 39889730
Bugthusene 48A, 8250 Egaa, Denmark, Europe.
E-mail: ehsshieldcom@gmail.com
Ingen telefon
EU
Vi følger love og regler i Danmark og EU.
Dette er også betingelsen for kunder fra lande uden for EU.
Betaling
Du har tre måder at betale på hos Maidesign:
Via kreditkort (gennem PayPal)
Via bankoverførsel
via PayPal konto
Betalinger på Maidesign:
Betalinger med kreditkort gennemføres via PayPal.
Der opkræves ingen gebyrer for kreditkort.
Hvis du betaler via bankoverførsel, er du ikke beskyttet af ordningen.
PayPal tilbyder både betaling via kreditkort uden PayPal konto og de tilbyder betaling med PayPal konto. Når du klikker på Betal med PayPal så får du selv valgmuligheden for betalingsmåde. Det betyder, at du ikke behøver en PayPal konto for at betale på Hjælpemiddel.dk. Du bruger blot dit kreditkort. Se i øvrigt PayPals egen hjemmeside for flere oplysninger.
Vi bruger danske og europæiske standarder
Kunder fra USA, Australien og Storbritannien skal være opmærksomme på følgende:
Vi sender varerne fra Danmark (Europa).
Vores valuta er i danske kroner DKK (kr.)
Vi bruger danske og europæiske standarder for kommaer og punktummer f.eks. er 1000 det samme som 1.000
1,50 er det samme som 1 1/2 fordi vi bruger decimal komma, som er de europæiske og internationale standarder.
Vi bruger dansk sprog på vores hjemmeside. Du kan bruge Google Translate til oversættelse.
Hvis du bruger Google translate så ændrer den kommaer og punktummer.
Hvis du betaler som bankoverførsel kan du bruge den valuta som du har lyst til.
Hvis du har spørgsmål om valuta er du velkommen til at skrive på engelsk eller dansk til vores email.
Fragt
Fragt og levering
Alle pakkerne sendes fra Danmark, Europa.
Vi bruger Coolrunner (Bring, Dao), UPS eller Post Nord.
Vi foretrækker at bruge levering til din private adresse. I Danmark leverer nogle postvirksomheder større pakker til postkasser i nærheden af dit hjem. Det betyder, at større pakker kan leveres til en postkasse i nærheden af dit hjem.
Leveringstid: 3-20 dage.
Vedrørende post til Europa eller resten af verden:
Når pakken forlader Danmark, kan postfirmaet bruge et andet lokalt postfirma til at transportere pakken resten af vejen. I Europa foretrækker vi at bruge Coolrunner.
Tillad venligst ekstra tid til transport, når du bestiller fra producenter og tredjepartsmærker.
Ved bestilling uden for EU skal kunden betale importafgift på grund af reglerne og reglerne fra kundens land.
Vi foretrækker at bruge levering til din private adresse. Større pakker kan blive leveret til en postkasse i nærheden af dit hjem.
Afbestilling
Når du køber hos os som forbruger, har du en 14-dages fortrydelsesret, hvor du har ret til at annullere købet.
Denne fortrydelsesret udløber 14 dage efter den dag, hvor du modtog dine varer. Hvis du har bestilt flere varer i samme køb, og de leveres separat, løber perioden fra den dag, du modtog den sidste vare.
Hvis købet består af flere forsendelser eller dele, bortfalder fortrydelsesretten 14 dage efter den dag, du modtager den sidste forsendelse eller den sidste del.
Perioden betyder, at du har 14 dage efter at have modtaget varerne til at fortælle os, at du vil annullere købet. Du kan sende en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com eller gøre brug af den standard annulleringsformular, som du finder i slutningen af forretningsbetingelserne.
Du kan ikke annullere købet ved at nægte at modtage varerne, medmindre du samtidig informerer os om det.
Annullering af en del af købet:
Hvis du vil annullere dele af dine købte varer
du har 14 dage efter at have modtaget varerne til at fortælle os, at du vil annullere købet. Du kan sende en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com eller gøre brug af den standard annulleringsformular, som du finder i slutningen af forretningsbetingelserne.
Hvis du har købt mere end en vare fra os, kan du returnere en eller flere varer, selvom de blev købt i en enkelt ordre.
Bemærk, at fragtomkostninger ikke refunderes, hvis du annullerer en del af dit køb.
Returnering af varerne:
Når du har meddelt os, at du annullerer dit køb, har du 14 dage til at returnere varerne til os.
Du skal selv betale for returnering af pakken, og du hæfter, hvis den bliver beskadiget under transporten.
Ingen ret til annullering:
Følgende aftaler kan ikke annulleres:
Leveringer af varer, der leveres i henhold til dine egne specifikationer, eller som har en klar personlig karakter.
Artiklens tilstand, når du returnerer den:
Hvis værdien af artiklen reduceres, og årsagen er, at du har brugt den på nogen måde ud over, hvad der var nødvendigt for at kontrollere artiklens type og egenskaber, og hvordan den fungerer, kan kun en del af købesummen tilbagebetales til du. Det beløb, der kan refunderes, afhænger af varens salgbare værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at kun fragtomkostningerne kan refunderes.
Vi anbefaler, at du returnerer artiklen i originalemballagen.
(Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis reducere artiklens værdi.)
Refusion af købesummen:
Hvis du annullerer et køb, får du dine penge tilbage. Hvis værdien af artiklen reduceres, trækker vi det beløb, du er ansvarlig for.
Vi refunderer alle modtagne betalinger fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget den returnerede vare.
Leveringsomkostninger refunderes kun ved reklamationer. (gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger, hvis du har valgt en anden leveringsform end den billigste standardleveringsform, som vi tilbyder)
Vi returnerer pengene med det samme betalingsmiddel, som du brugte til købet, medmindre andet er aftalt.
Den returnerede vare skal adresseres til: Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egaa, Danmark, Europa.
Vi accepterer pakker sendt direkte til denne adresse.
Ved speciel aftale kan vi acceptere levering til pakkeshop Skæring Nærkøb.
Vi accepterer ikke pakker leveret til pakkeshops i Føtex, ICare eller andre steder. Dette er ligeledes gældende hvis fragtfirmaet misser leveringen til firmaets adresse. Her kan vi kun acceptere pakkeshop Skæring Nærkøb. Det er kundens (afsenders) ansvar at overholde denne betingelse for retur.
Advisering om afhentning af pakken hos pakkeshop Skæring Nærkøb skal foretages med vores mail ehsshieldcom@gmail.com. Vi modtager ikke advisering via telefon.
Ansvarsfraskrivelse
Ansvarsfraskrivelse
Oplysningerne på dette websted udgør hverken rådgivning eller anbefalinger.
Klager
Klager
Når du handler med os som forbruger, finder loven om salg af varer anvendelse.
Dette betyder, at du har ret til at klage inden for 24 måneder.
Kontakt os, inden du returnerer artiklen.
Skriv en e-mail til ehsshieldcom@gmail.com, hvis du har en klage.
Du skal klage inden for en “rimelig tid”, efter at du har opdaget en mangel. Hvis du klager inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som inden for en rimelig tid.
Hvis en vare er brudt, beslutter Ehsshield, om varen skal returneres eller ej.
Du må ikke returnere en vare, før du kommer i kontakt med Ehsshield.
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for grund). Artiklen skal altid returneres i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger tilbage.
Når det er berettiget, send artiklen til:
Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egå, Danmark, Europa.
Vi accepterer kun pakker sendt direkte til denne adresse.
Når du returnerer artiklen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Klager over Lebloks produkter vil gå gennem Ehsshield. Ehsshield vil derefter kontakte Leblok for yderligere information.
Hvornår og hvorfor ønsker Ehsshield, at en ødelagt vare returneres? Der kan være mange svar på det. Måske vil vi kontrollere, om varen er brudt. Måske vil vi returnere varen til producenten. I mange tilfælde vil vi kontrollere kvaliteten af vores produkter.
I mange tilfælde ønsker vi, at kunden tager billeder af den ødelagte vare eller dokumenterer, hvad der er galt med varen.
Når du handler med os som forbruger, finder dansk lov om salg af varer anvendelse.
Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få genstanden repareret eller udskiftet, eller dine penge tilbagebetalt eller en reduktion i prisen afhængigt af den specifikke situation.
Når du modtager pakken, er det første, du skal gøre, at kontrollere pakkens tilstand udefra af pakken. Så skal du kontrollere indersiden og se, om der er noget i stykker. Hvis der er noget i stykker, skal du både kontakte rederiet og Ehsshield. Du skal kontakte rederiet med det samme. Det er vigtigt, at du kontakter begge. Så skal du tage billeder af den ødelagte vare og pakken. Det er lettere at indgive en klage til rederiet, når både kunden og sælgeren kontakter. Ehsshield vil indgive den endelige klage til rederiet.
Kontakt os, inden du returnerer artiklen.
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger (inden for grund). Artiklen skal altid tilpasses i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan betale dine fragtomkostninger tilbage.
Når det er berettiget, send artiklen til:
Ehsshield, Bugthusene 48 a, 8250 Egaa, Danmark, Europa
Vi accepterer pakker sendt direkte til denne adresse. Se yderligere information i forrige afsnit.
Når du returnerer artiklen, skal du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvornår og hvorfor ønsker Ehsshield, at en ødelagt vare returneres? Der kan være mange svar på det. Måske vil vi kontrollere, om varen er brudt. Måske vil vi returnere varen til producenten. I mange tilfælde vil vi kontrollere kvaliteten af vores produkter.
I mange tilfælde ønsker vi, at kunden tager billeder af den ødelagte vare eller dokumenterer, hvad der er galt med varen.
Problemer?
Hvad kan vi gøre for at opnå den bedst mulige oplevelse?
Giv os besked, hvis du har problemer med varerne og produkterne. Ehsshield hjælper gerne, hvis vi kan.
Det er vigtigt for vores fremtidige produktforbedringer og for de bedst mulige valg, at vi ved, om der opstår problemer. Vi er her for at give de bedst mulige valg og kvalitetsprodukter til vores nuværende og fremtidige kunder. Vi takker dig for din hjælp i denne sag.
Persondata politik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler med os:
Navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse.
Vi registrerer og videregiver de personlige oplysninger, der er nødvendige for at levere varerne til dig.
Vi bruger og registrerer dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse hos postfirmaet.
Personoplysninger registreres hos MaiDesign.dk/ Ehsshield og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Derudover arbejder vi med en række andre virksomheder, der gemmer og behandler data. Disse virksomheder behandler dataene udelukkende på vores vegne og må ikke bruge dem til deres egne formål. Vi samarbejder med postfirmaer. Vi benytter WordPress og Google Analytics.
Vi arbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, hvor dine data får tilstrækkelig beskyttelse.
På ehsshield.com er den person, der er ansvarlig for data MaiDesign.dk/Ehsshield.
Du har ret til at få at vide, hvilke detaljer om dig vi behandler.
Hvis du mener, at detaljerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I visse situationer er vi forpligtet til at slette dine personlige data, hvis du beder os om at gøre det. Disse kunne for eksempel være data, der ikke længere er nødvendige til det formål, vi brugte dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine personlige data behandles på en måde, der er i strid med loven. Du kan også skrive til os på: (indsæt e-mail-adresse).
Hvor du kan klage
Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte (indsæt kontaktoplysninger for den relevante person eller enhed i onlinebutikken). Hvis det ikke lykkes dig at finde en løsning, kan du sende en klage til centret til behandling af klager på:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
DK-8800 Viborg
www.forbrug.dk
Hvis du er bosiddende i et land uden for Danmark, kan du klage til EU-kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Standard annulleringsformular
Standard annulleringsformular
(Denne formular skal kun udfyldes og returneres, når retten til fortrydelse udøves.)
Til:
Ehsshield
Adresse: Bugthusene 48 a,
Postnummer og by: 8250 Egaa, Danmark
e-mail: ehsshieldcom@gmail.com
Jeg ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten i en købsaftale vedrørende følgende
varer / tjenester:
______________________________________________________________________________
Bestilt, dato: _______________________________
Modtaget dato:
_______________________________
Forbrugerens navn:
______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse:
___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________
Dato:
_________________
Har du nogen spørgsmål? Skriv til ehsshieldcom@gmail.com
Vi ses!
Vi håber, at du har haft en god oplevelse ved at handle hos os, og at du bliver glad for dit nye produkt!